יום שני, 28 בינואר 2013

טקס פרסי ה- SAG 2013

אמש נערך טקס ה- SAG 2013. זהו טקס בו גילדת השחקנים בוחרת את המצטיינים שלה. אנחנו בוחרות את המצטיינות שלנו על השטיח האדום שעליו צעדו אתמול שמלות נאות רבות בדגש על סטרפלס, עור, חיתוכים גאומטריים, שחור וסייד בוב אחד מעורר מחלוקת!






















מימין אמנדה סייפרייד (עלובי החיים) בזאק פוזן. משמאל ג'ניפר לורנס בדיור הוט קוטור

מיומיו:
ג'ניפר לורנס מאכזבת אותי קשות, השיער והאיפור לא עשויים טוב והשמלה נראית כאילו היא לבשה את שק השינה מהטיול השנתי של כיתה ז'. 
אמנדה סייפרד נראית מאוד יפה בשמלה מפוסלת בגזרת בת ים, בצבע כחול כהה. הרפלס למטה מאוד טרנדיים ומעניקים לשובל חגיגיות. המינוס היחיד הוא השרשרת הארוכה שלא קשורה.
קיטי: שתי הנערות מדגימות כמה יפה נראה גוון כחול עמוק על עור בהיר. אני אוהבת את התוצאה על לורנס, שמלה פשוטה אמנם, אבל קלאסית והיא נראית מדהים בתוכה. לעומת זאת, טוב היתה עושה אמנדה אם היתה מוותרת על שרשרת החמסה הענקית והלא קשורה הזאת. 



מימין קארי וושינגטון בRodarte, משמאל מריון קוטיאר בדיור הוט קוטור

מיומיו: קארי וושינגטון הותירה אותי חסרת מילים ולא במובן הטוב של המילה, אבל אני אנסה בכל זאת. המחוך המוזר גורם לה להראות מרובעת ממה שהיא באמת ואמרת השמלה מלאת תחרת הסבתא.... אוי וייי. 
מריון אהובתי נראית כליל השלמות! הטופ הלבן והפשוט והחצאית הגבוהה המדהימה גורמים לה להראות יוצאת דופן ומיוחדת.קיטי: שתי המתלבשות הגרועות של הערב מבחינתי! וושינגטון הילוד התימני הקטן בשמלה של אם הכלה ביום רע. המחוך הביזרי הזה לא יכול להחמיא לאף אחת, והשילוב של הקרושה הכסוף למטה פשוט הזוי. מריון היפה בשמלה כבדה שמאיימת למשוך למטה את הסטרפלס הקטן הזה ולחשוף את ציציה לעין כל. כל האורך הקצר הלא ברור הזה בפרונט לא מוסיף כלום (מיומיו: לא סולחת על העלבון הזה!).



מימין קיילי קוקו (ביג בנג תיאורי) ב Ramona Keveza, משמאל קירנן שיפקה (מד מאן) באוסקר דה לה רנטה


מיומיו:
קלי קוקו יקרה לליבי בעקבות "תאוריית המפץ הגדול" שאני כה אוהבת אך כאן היא הפציצה בשלל טעויות של מתחילות וזה בלתי נסלח. במקום התסרוקת הפשוטה עם הפוני המכוער היא הייתה צריכה לאסוף את השיער. אורך השמלה שכנראה אמור להיות באורך תה מכסה את הקרסוליים שלה ובשילוב נעלי הקטיפה האדומות גורמות לכפות רגליה להראות גמדיות ולהתמזג עם השטיח האדום. 
קירנן נראית חמודית , קלאסית ותואמת לגילה הקט! כל הכבוד קירנן!
קיטי: אני לא מכירה את הסדרה המדוברת אבל האישה הזאת נראית מחריד! האורך של השמלה מגמד אותה והנעליים המציצות אפילו לא תואמות את הגוון האדום של השמלה, מה העניין מאן?? בפדחת נרשמה נפיחות לא ברורה שלא מוסיפה חן כלל. קירסטן המתוקה עושה את הלא ייאמן ומצליחה ליצור רצף הופעות על השטיחים האדומים ללא טעויות! השמלה הורדרדה מתאימה לגילה ולארוע. התאמה מושלמת של הנעליים, גם הן מבית אוסקר דה לה רנטה.




מימין מישל דוקרי (דאונטאון אבי) בvintage chado ralph rucci, משמאל אן האתווי בGiambattista Valli

מיומיו:
מישל לבשה שמלה מעניינת.... החיתוכים והשקיפויות נראים נחמד אבל יותר מדי "סייד בוב" לטעמי.

אן התאווי נראית כמו ילדה בת 13 משנות השמונים, כל הטול הזה מעורר בי את רפלקס ההקאה.
קיטי: אתחיל ואתוודה שאני לא מבינה מה העניין סביב האתווי ואיך ניתן למצוא יופי באישה גמלונית זו. גם במקרה זה היא מציגה גיבנת ופני יען. השמלה נראתה טוב יותר על המסלול, באורך "מידי" ועם יותר נפח. מישל דוקרי מציגה סייד בוב מרשים וזו ההזדמנות להעלות לדיון האם יש פסול בתצוגת ציץ צידית והאם הוא גס יותר ממחשוף קדמי מסורתי? בעיני זה סקסי, והחיתוכים בגב מעניינים אבל הפרונט היה משמים ומקומט באזור הבטן. בד בעייתי ללבישה בהחלט.




מימין ג'סיקה צ'סטיין באלכסנדר מקווין. משמאל ג'יין לינץ (גלי) ב David Meister.

מיומיו:  ג'יין לינץ ניסתה ללכת על שמלה נשית אך הגובה שלה והניטים על העור מזכיר לי את פרקיה הנהדרים והבלתי נשכחים של זינה הנסיכה הלוחמת! ג'סיקה החליטה להודיע על קיומם של שדייה בניגוד לטקס הקודם, ולבשה שמלה בצבע קורל חובקת גזרה. למרות שחל שיפור גם בתסרוקת ובאיפור, אני לא יכולה להסיט את מבטי מאזור הדמדומים שבפרונט, שמשאיר אותי מבולבלת ותוהה...
קיטי: עצרו הכל! ג'סיקה הצליחה להיראות טוב על השטיח!! הפעם בשמלה שעושה חסד עם ציציה, להבדיל מהפעם הקודמת. לא מסכימה עם מיומיו לגבי הקפלים באזור החזה, לדעתי הם מוסיפים לעניין של השמלה. והכי חשוב- סידרו לה את השיער בצורה שלא חושפת מפרצים ומסתירה את הדלילות הקשה. כל הכבוד, המשיכי כך!. משמאל, ג'יין לינץ' שהיא אחת הגרועות של הערב, עם חלק עליון מעור וניטים מזהב שלא מתאים לגילה ולא מחמיא לגופה.




מימין קלייר דיינס בג'יבנשי, משמאל ג'ולי בואן (משפחה מודרנית) ב Johanna Johnson


מיומיו: קלייר דיינס לא שמרה על אותה רמה כמו בטקס הקודם והתדרדרה לשמלה משעממת עם עיטור גאומטרי מיושן (ואני מאוד אוהבת דברים גיאומטריים). ג'ולי באוון לבשה שמלת עור. אני רואה שזה טרנד ללבוש שמלות עור מכוערות עכשיו, כן? אם הולכים על שמלת עור כדאי שהיא תהיה מינימליסטית ובהחלט לא שמלה ארוכה מתובלת בשלל קריסטלים!
קיטי: קלייר דיינס, מה דה פאק זה אמור להביע הדבר הערבי הזה שמודבק לך לירך?? עדיף היה לפתוח שם שסע עמוק וסקסי עד הירך. ג'ולי היא אחת הגרועות בעיני, ואני מסכימה בהחלט עם מיומיו - כשלובשים עור צריך שיהיו גבולות- אי אפשר לשים כמות כזאת ולצאת  מזה בשלום! אולי אם זו היתה שמלה קצרה זה היה עובר, אבל בכל מקרה זה לא הולם את הארוע. 


הטובות והגרועות לערב זה:

קיטי: הבחירה שלי למתלבשת הטובה ביותר בטקס היא: קירנן שיפקה. לא רק שהיא נראתה מעולה בערב זה, לא רק שהיא ילדה וכבר מבינה יותר מהגדולות, אלא גם פרס עבור העקביות והיעדר הפישולים!
הגרועה ביותר -  מריון קוטיאר!! מה יש לך?! את מהממת וזה מה שאת בוחרת :( נראה כמו משהו שהיא אילתרה לפני הטקס מגוזיה מרוטה ווילון טאפטה שהיא תלשה מהסלון (מיומיו: בלתי נסלח!).

מיומיו: הבחירה שלי למתלבשת הטובה היא מריון קוטיאר - שנראתה כמו אודרי הפבורן בשילוב עם זכרונותיה של גיישה. לגבי הרעה שלי התלבטתי קשות מבין הנסיונות הכושלים של שמלות העור אך הכושלת ביותר היא ג'ולי בואן שהשמלה אינה מחמיאה, מטרידה וחוטאת במיוחד בשרוולים הבולטים והמכוסים קריסטלים.

נתראה בטקס הבא!
XOXO

תגובה 1: