יום שני, 14 בינואר 2013

גלובוס הזהב 2013

היינו מצפות שבשנת 2013 כל הכוכבות והסטייליסטיות הצמודות כבר ידעו את העבודה וידעו להתאים שמלה למבנה גוף, אך לא כך הוא וטקס גלובוס הזהב שנערך הלילה מוכיח זאת היטב על בשרן הקפוא. (בלוס אנג'לס שררו 10 מעלות ולראשונה הציבו תנורים לאורך השטיח האדום)

המתלבשות הגרועות




















מימין מישל דוקרי ומשמאל קירסטן בל בשמלה של ג'ני פקהאם


קיטי: שתי הנערות מדגימות שגזרת גולף זה משהו שצריך להוציא מחוץ לחוק. אולי להוציא מקרים מיוחדים של צוואר מדולדל שרוצים להסתיר (ראה ערך קארל לגרפלד). כתוצאה מגזרת הגולף של השמלות שלהן הן נראות חסרות צוואר ועם כתפיים עצומות מימדים ולא פרופורציונליות. אצל דוקרי הגדיל לעשות המעצב ועוד הוסיף כריות כתפיים שגורמות לה להיראות כאילו נוקשה ומכווצת.
מיומיו: אני מסכימה עם קיטי בנוגע לגולף, אין בו שום דבר מחמיא והוא מחביא את החלקים היפים של כל אישה: צוואר ודקולטה. קירסטן לדעתי מצליחה עוד איכשהו לגרום לזה לעבוד למרות שסגירת איזור החזה בהריון מגדילה אותה.





















מימין דברה מסינג בדונה קארן, משמאל איימי פוהלר בחליפה של סטלה מקרטני

קיטי: דברה מספרת שבחרה בשמלה הזאת כי התאהבה בה ממבט ראשון והחליטה שהיט חייבת ללבוש אותה. לא ברור שיקול הדעת שפעל שם, כי גזרת הסטרפלס של השמלה גורמת לה להיראות עבה וחסרת צורה בחלק העליון. מנגד פוהלר, שהנחתה את הערב, בחרה ללכת על חליפת טוקסידו עם טוויסט נשי- שזה אומר מחשוף עמוק - של המעצבת המוערכת יתר על המידה סטרה מקרטני. המכנסיים איומות, ונראות קטנות עליה והג'קט החשוף לא מייצר את האווירה האדג'ית שאליה הוא מכוון. טוב היתה עושה פוהלר אם היתה בוחרת בשמלה רכה, אולי בגוון "קצף ים" שהיה פופולארי על השטיח אתמול.
מיומיו: לדברה תמיד יש לי פינה חמה בלב אך כאן בא לי לבכות בשבילה. כאישה שלא התברכה בחזה מרשים, היא מאבדת בגזרה הזו את הקונטרסט בין החזה למותן והחלק העליון פשוט מזכיר לי חבישה לאחר ניתוח של הגדלת חזה. החלק התחתון פשוט נראה מרושל וחסר צורה.
איימי ניסתה ללכת על מראה החליפה שנכשל לחלוטין, החליפה לא מותאמת לגזרתה והנסיון הסליזי לשרשרת דרמטית שיורדת למחשוף פשוט מחליא. לא תואם את המעמד ובהחלט לא מחמיא!





















מימין ג'סיקה צ'סטיין בקלווין קליין ומשמאל לנה דנהאם בזאק פוזן

קיטי: ג'סיקה צ'סטיין בחרה בשמלה בגוון נאה מאוד שהיא כינתה "קצף ים" שמחמיא מאוד לגון עורה ולצבע השיער, אך מה חבל שהגזרה הרפויה לא עושה שום חסד עם הגוף שלה ונראית סמרטוטית ומדובללת. אבל מה שנורא באמת במראה הזה הוא השיער. צ'סטיין סובלת משיער דליל מאוד, והמתיחה באזור שביל האמצע מדגישה את הבעיה עוד יותר. חוץ מזה, לנערה יש מפרצים של גבר בגיל העמידה, מה הקטע להדגיש אותם ככה??. נעבור ללנה דנהאם, שלא מצליחה למצוא את עצמה על השטיחים האדומים. היא ניסתה כבר גזרות רבות של שמלות ושום דבר לא מצליח. השמלה הזאת מונחת טוב על חמוקיה של דנהאם אבל נראית כההה מבוגרת ומשעממת. לו הייתי דנהאם הייתי בוחרת במעצב אוונגרדי עם צבעים משוגעים וחיתוכים לא סטנדרטיים.
מיומיו: ג'סיקה מסיבה לא ברורה לבשה שמלה שהייתה מאכסנת בהצלחה את החזה של ג'ואן ריברס ( מתה על ג'ואן ריברס שמציע לאורחיה למשש את שדייה בעודה מצביעה על הברכיים שלה...) והתסרוקת שלה פשוט זוועתית - נקודת האור היחידה בכל הסיפור היא צבע השמלה.
לנה דנאהם איכזבה אותי קשות - אני בטוחה שמבין עיצוביו של זאק פוזן הייתה יכולה למצוא שמלה הרבה יותר מחמיאה. התיפורים המעניינים רק מבליטים את איזור הבטן שלה במקום להסתיר.




















מימין קארי וושינגטון במיו מיו ומשמאל האלי ברי בוורסצ'ה

קיטי: הגענו אלנבי פינת העלייה. כמות הפרחיות בתמונות האלה לא ניתנת לעיכול. וושינגטון בחרה בשמלה שמעבר לשקיפויות והנוצצים סרי הטעם, גם מתהדרת בגזרה שלא מחמיאה לגופה חסר המותניים. פס המותן האפרסקי מתנגש עם הפס הלבנבן יותר שעל הצוואר ויוצר תחושה של פיכס. משמאל ברי, שנעה תמיד על הסקאלה שבין מגה פרחי לסקסי מהודר, נפלה היום בפחת של וורסצ'ה, בשמלה שנראית כמו כנפיים של פרפר דרוס ובלורית מונפת כדי להוסיף נופח רוקיסטי שלגמרי לא עובד במקרה הזה.
מיומיו: קארי וושינגטון בחרה שמלה שמסתירה את הגזרה הנפלאה שלה לצערנו. האורך לא ברור, מחשוף השמלה האטום והתסרוקת המשעממת בהחלט עושים לה עוול. האלי ברי... אחת הנשים הסקסיות עלי אדמות לבשה שמלה (אם אפשר לקרוא לזוועה הזו שמלה) עם חיתוכים לא טרנדיים בעליל  בגרפיקה שבהחלט מזכירה פרפר דרוס (כל הכבוד קיטי על האבחנה) ולכל זה היא ציוותה תסרוקת של מוכרת ג'חנון בבאסטה לצד הדרך.

המתלבשות הטובות
למרות מה שכתבנו בהתחלה, המתלבשות הטובות בטקס אתמול היו רבות מאוד והיה קשה לסנן מתוכן את המצטיינות ביותר

פינת החמידות המתפרצת:


מימין זואי דשנל באוסקר דה לה רנטה, משמאל לוסי לו בקרולינה הררה


מיומיו: כן זואי דשנל חמודה.... וזהו. השמלה יפה ומחמיאה לה אבל כאן אני מסתכנת בחמתה של קיטי ומעיזה למור שדי כבר עם שמלות הדיסני האלה! כמה אפשר?! ברור שזה יפה לה אבל כל שנה היא מפציעה באותה שמלה רק בצבע אחר והייתי מעדיפה לראות אותה מנסה משהו חדש. לוסי לו נראית מ-ד-ה-י-ם!!!. השמלה (וכאן אשתמש במונח השנוא עלי) פשוט מטמטמת וכל הלוק עם הצמה נראה מרענן ומרהיב!

קיטי: אכן אני מחובבות זואי דשנל, אבל במקרה הזה השמלה אמנם יפה אבל לי יש כל הזמן את התחושה הלא נוחה כאילו זה עומד ליפול לה מהחזה כל שנייה ושהעמידה שלה עם הידיים על המותניים נועדה לחזק את הקונסטרוקציה לעיני הצלמים.. חוץ מזה האקססוריז שכוללים שרשרת וצמיד פנינים קצת נראים באמת כמו תחפושת נסיכה. לוסי לו מדהימה בשמלה שמזכירה את סגנון הרנסנס ומארי אנטואנט שהרבה מבתי האופנה שאבו ממנו השראה השנה.

פינת הסקס הנוטף:


מימין ג'ניפר לופז בזוהיר מוראד, משמאל קתרין מקפי ב Theyskens theory

מיומיו: ג'ניפר לופז קיבלה השראה מאחותה לחמוקיים- קים קרדשיאן ולבשה מה שנראה כמו גרסה בהירה לשמלה שקים לבשה בחגיגות השנה האזרחית החדשה. בסך הכל היא נראית טוב למרות שהשילוב הזה של שמלת כלה ותלבושת מחליקה על הקרח לא מהחביבים עלי. קתרין נראית סקסית מאוד  במחשוף הנדיב של השמלה אך הבד הקשיח, השיער המוזר והנעליים לא עושים לי את זה.
קיטי: אני חולקת על דעתך! ג'ניפר נראית מדהימה וסקסית ומצליחה לשמור את זה לא טראשי! וקתרין הלכה על התסרוקת היחידה שמתאימה ללוק המפוסל הזה והנעליים שלה, עם רצועה קדמית שקופה ושני רצועות שחורות סביב הקרסול הן שלמות צורנית.


פינת בת הים הקטנה שמצליח לה!


מימין היידן פנטייר ברוברטו קוואלי, משמאל קלי אוסבורן בזאק פוזן

מיומיו: היידן נראית מאוד רעננה בשמלה הזו. השמלה מחמיאה מאוד לגזרה הקטנטונת שלה ולא מאפילה עליה על אף הזנב המשתרך. קלי החביבה עלי מאוד בחרה בשמלת בת הים גם היא אך בצבע צהוב אפרוח שמשתלב בצורה נפלאה עם השיער הסגול שלה ועושה לי קרייבינג לצמר גפן מתוק. הפרטים העדינים של השמלה והתסרוקת ה"בת הימית" גם היא עושים את כל הלוק.
קיטי: אוסיף רק שהקלאצ'ים ששתיהן אוחזות בצבעי פסטל מתוקים, בגוון טיפה יותר כהה מהשמלה, מרעננים  ונראים מקסים והיידן הולכת ומשתבחת עם השנים. (אגב הסדרה החדשה בה היא משתתפת- נאשוויל- מומלצת בחום!)


פינת נסיכת הפאנק-רוק הקסומה


מימין ג'וליאן הף במוניק לוליה, משמאל ג'ניפר לורנס בדיור

מיומיו: ג'וליאן הף בחרה בשמלה מאוד דרמטית ויפה כשלעצמה אך התסרוקת הרוקרית  לא מתאימה לדעתי לשמלה וחלק גופה העליון נראה כתוצאה מכך כמו הקאמבאק של דוויד בואי. ג'ניפר בחרה בשמלה מקסימה וצבע הקורל מאוד מחמיא לה אך יש לי צורך עז מאוד לתלוש מגופה את החגורה השחורה והלא קשורה לכלום הזאת ולהחליפה בחגורה העדינה יותר בצבע כסף.
קיטי: הקולגה שלי שוגה ובגדול! כל הקטע המגניב בשמלות האלה, הוא ששברו את הסגנון ה"נסיכתי" עם קצת דרמה. אצל הף עם שיער פאנקיסטי ואיפור עיניים דרמתי, ואצל ג'ניפר לורנס עם חגורה מטאלית (ולא שחורה כפי שנראה בתמונה) וסגנון כללי שמשלב בין הלוק הקלאסי של דיור לבין מדונה בסוף שנות ה 80. 


פינת המהממת והמומיה


מימין אן האתווי בשאנל, משמאל הלן מירן בבאדג'לי מישקה

מיומיו: מי זה הילד הקטן הזה שלובש סטרפלס? אה זאת אן האתווי המרגיזה. שמלת שני החלקים הדהויה והתסרוקת המינימליסטית אולי היו מחמיאים אאמממ... למישהי אחרת אבל על אן וגזרתה הנעלמת בעקבות עלובי החיים זה פשוט נראה עלוב. הלן מירן פשוט מאוד שיחקה אותה! בגילה המתקדם, הלן מצליחה להראות רעננה וסקסית בשמלה התואמת את גילה ומחמיאה בכל המקומות הנכונים!

קיטי: שתינו לא אוהבות את האתווי ולא מוצאות בה יופי או עניין. השמלה הנוכחית נראית כמו תכריכים, או כמו המשחק הזה ממסיבות כיתה שעוטפים אחד את השני בנייר טואלט. להלן מירן גוף מדהים וטעם משובח בבגדים וגם הפעם היא בוחרת בשמלה שהיא סקסית, מתאימה לגילה, ומעוררת יראה והתפעלות! 



מי לדעתכם המתלבשת הכי טובה והכי גרועה של גלובוס הזהב? כיתבו לנו :)




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה