יום שני, 11 בפברואר 2013

Grammy Awards 2013

אמש, פחות או יותר במקביל לבאפטה הבריטי, נערך טקס הגראמי. מה לבשו הכוכבות?


קיטי: אדל החליטה לצאת מאזור הנוחות השחור שלה והניסיון לא צלח. שמלת ולנטינו הפרחונית והענוגה הזאת גורמת לה להיראות כמו ספה בקוטג' כפרי. הפרינט עמוס מדי והשמלה סגורה מדי וזה לא מסתדר עם השמנמנות של הלובשת.
מיומיו: אדל לצערי הרב נראית כמו בובת מטריושקה (ולא זה לא בבושקה). יש לה גינה שלמה שמכסה את החזה וזה לא מראה מלבב.


קיטי: אלישה קיז מציגה את טרנד ה"חולצת בטן אבל לא באמת כי יש רצועות בד וזה" וזה לא נראה טוב! החלק העליון נראה כמו דמוי עור קרוקודיל שיתחיל להשיר קשקשים ממש בקרוב ומה לעזאזל מתרחש שם במורד החצאית??
מיומיו: אלישיה החליטה להבליט את כל חסרונותיה במקום היתרונות. הטופ עם מראה התנין הזול רק מדגיש את החזה הלא גדול שלה ואילו החלק התחתון בגזרת בת ים מרחיב אותה וגורם לירכיה הגדולות להראות... ענקיות.

















קיטי: הכוכבת של הערב ללא ספק! בשמלה אדומה של אזאדין אלאיה ריהאנה נראית פשוט עוצרת נשימה!!השמלה מציגה את טרנד השקיפויות והחתכים באזור הבטן ועושה את זה בדיוק במידת הסקסיות הנכונה. גם השיער הגולש והדובשני נראה מהמם.
מיומיו: ווואווווווווו!!!!! ריהאנה נראית נשית ויפייפייה! הצבע, הבד, השקיפות, האיפור והשיער יוצרים מראה מושלם!


קיטי: פלורנס וולש בשמלה של ג'יבנשי, נראית גמו דרקון שעומד להתעופף מהשטיח האדום הישר לעסקי יריקת אש ושמירה על אוצרות.
מיומיו: פלורנש נראית כמו צמח טורף, אלמלא הקוצים עוד הייתי יכולה לבלוע את השמלה אבל הקוצים והפוני המעצבן הזה פשוט מזעזעים.


קיטי: קייטי פרי אהובתי בשמלה ירקרקה של גוצ'י. לא מתה על ירוק בכללי וזה נראה לי כמו חתיכת טריקו מעוטרת בפרחים מהסוג שכל אחת יכולה לקנות בנחלת בנימין ולהתקין לעצמה. את יכולה הרבה יותר מזה דיר!!
מיומיו: קייטי בחרה שמלה בגוון חביב אבל העיטורים המכוערים ומחשוף החזה הוולגרי פשוט לא עושים לי את זה.


קיטי: ביונסה באוברול שחור-לבן של אוסמן. טרנד השחור לבן מתחיל לשלוט ביד רמה ואני בסדר עם זה. אבל האוברול הזה פשוט מכוער, והנעליים לא קשורות. הייתי שמחה אם היא הייתה נועלת מגפון קטן עם פיפטואו.
מיומיו: ככה לא עושים את טרנד השחור -לבן נכון, ביונסה המסכנה מזכירה לי את פיירו (הלייצן העצוב והמעצבן) ואני מסכימה עם קיטי - הנעליים באמת לא קשורות. אבל לפחות היא נפטרה מהפוני הזוועתי.


קיטי: חברתה של ביונסה משכבר הימים קלי רולנד, הגיעה לטקס בשמלה של ג'ורג' צ'אקרה עם חיתוכים גאומטריים, ובגרסה צנועה יותר בחזה מזו שהוצגה על הראנווי. אוהבת!
מיומיו: קלי רולנד מפציצה בשמלה מגניבה מאוד עם הרבה חיתוכים גיאומטריים בדיוק כמו שאני אוהבת. היא רק הייתה צריכה להרים את השיער בשביל לקבל ממני מצויין.


קיטי: טיילור סוויפט, הבחורה שלא יודעת פישול מהו, בשמלה של ג'יי מנדל בסגנון אלה יווניה עם תסרוקת צמה תואמת.
מיומיו: טיילור נראית נפלא בשמלה עם טוויסט מעניין לסגנון היווני. רק דייי עם הפוני הזה כבר, פוני לא מתאים לטקסים תעברו הלאה!



קיטי: קט דנינגס בשמלה של ויויאן ווסטווד. מה לעזאזל קרה פה? בפעם הקודמת ששיתפת פעולה עם ווסטווד התוצאה הייתה מרהיבה, ועכשיו.. למה זה קצר? למה זה שילוב הזוי של כחול ולבן ופאייטים? למה נעלי פלטפורמה סבתאיות :(((((
מיומיו: שמלה נוראית של ויואן ווסטווד עם צבעים מכוערים ופייאטים שקופים, והנעליים המכוערות - כולם עושים עוול עם קט היפייפייה.










תגובה 1:

  1. אוף. אני מעריצה את ג'סיקה צ'סטיין אבל באופנה היא די משעממת. אותן שמלות ואותה תסרוקת כל הזמן! חבל. גם אן האתאוויי לובשת את אותה גזרה כבר כמה פעמים. אבל מה הסיפור עם צריון קוטיארד? מה זה החתך הזה? השמלה נראית קרועה. נראה לי שהיא לא כל כך יודעת להתלבש לבד ואחרי צפיה ישירה בסרטים שלה, הגעתי למסקנה שהיא לבושה מצוין רק בהo

    השבמחק