יום שני, 11 בפברואר 2013

טקס פרסי ה-BAFTA 2013

טקס הבאפטה הבריטי ( ראשי תיבות של האקדמיה הבריטית לאמנויות הקולנוע והטלויזיה) נערך אמש במקביל לטקס הגראמי מה שגורם לכפותינו להיות מלאות עבודה עד מאוד!!! אז מה לבשו הכוכבות בטקס האירופאי?

מימין מריון קוטיאר בדיור ומשמאל ג'ניפר לורנס בדיור גם כן!

מיו מיו: מריון אהובתי נראית מהממת ושמשית בצבע צהוב שמאוד קשה ללבישה. הגזרה המתוחכמת מקבלת נופך יוקרתי כשהיא מצוותת לאיפור והשיער הקלאסיים של מריון בתוספת תכשיטים מרהיבים.
ג'ניפר לורנס נראית כמו אלה בשמלת סטרפלס יפייפיה מבית האופנה אותו היא מייצגת - דיור. האיפור והשיער  מחמיאים לה מאוד והעגילים פשוט מדהימים בעיניי.
קיטי: מריון בשמלה של דיור, שהיא כמעט זהה לשמלה שלבשה ג'ניפר לורנס בטקס ה SAG וחשבו שהיא נקרעה- אז כאן ניתן לראות שהפאנל השקוף שמתחת מכוון. לא ברורה לי הבועה השמנמנה הזאת בירך וזה נראה לי סתם מתאמץ. גם הצבע לא מעיף אותי כלל. גם ג'ניפר לא מלהיבה אותי בשמלה אנמית שגורמת לה להיראות שטוחה לחלוטין.




מימין ג'ניפר גרנר ברולנד מורה, משמאל אן האתווי בברברי

מיומיו: ג'ניפר גארנר היפייפייה נפלה קשות לקטגוריית אם הכלה ואף שטרנד השחור- לבן מאוד חזק העונה, הביצוע מקרטע ולא מחמיא בעליל. אן התאווי שלא חביבה על החתולות בשום יום בשבוע, לבשה שמלה משעממת בגזרת טישירט משובצת בניטים מהסוג הלא נכון. בקיצור הגיע היישר מסמרטוטי אלנבי וכמובן שהתסרוקת שגנבה מביבר לא מצילה אותה מהאסון הזה.
קיטי: חברות! רוצות להיראות כמו הכוכבות? אז זאת לא הדרך אוקיי?? גרנר בשמלה הזויה שגורמת לפלג הגוף העליון והאתלטי שלה להיראות עצום ולא פרופורציונלי. האתווי בשמלה שאני הייתי שמחה ללבוש, אבל שאין יותר מדי מילים להגיד עליה מפאת שיעמומון. 0 במדד כוכבות. :(























מימין ג'סיקה צ'סטיין משמאל שרה ג'סיקה פרקר

מיומיו: ג'סיקה התעלתה על עצמה בשמלה בצבע כחול מרהיב ואף הגדילה והסתירה את מפרצי הענק שלה בתסרוקת הולמת. למרות כל זה קצת מפריע לי הציצי המעוך שלה והקפלים שנוצרו בשמלה. שרה ג'סיקה פרקר נראית מדהים!. בד"כ אני שונאת אוברולים ומאוד קשה להראות בהם טוב. הגזרה המתוחכמת של האוברול והאקססוריז המדוייקים גורמים לה להראות צעירה ורעננה.
קיטי: ג'סיקה סופסוף עושה את זה נכון והיא נראית נהדר!! הצבע נראה מעולה על העור הלבן וגם למעצב השיער מגיעות תשבוחות על כך שלשם שינוי לא רואים לה קרחות ומפרצים. ס.ג.פ מפתיעה בשעמומון קטלני. לא מסכימה עם קיטי כלל.


מימין ג'ונו טמפל , משמאל הלן מירן

מיומיו: ג'ונו נראית מקסימה בשמלה המינימליסטית והטרנדית בשחור- לבן! המראה שלה מאוד מוצלח וכדאי שהכוכבות הצעירות ילמדו ממנה. הלן מירן החליטה להתחפש למלכת הקרח בשמלה לבנה, מוזרה ומשעממת שאליה מתווסף וילון בתור שאל על כתף אחת באופן לא ברור. בכל זאת היא מקבלת כמה נקודות על התעוזה לבחור בצבע שיער כה מגניב בגילה הלא צעיר.
קיטי: הלן מירן מאכזבת לראשונה מזה תקופה ארוכה!! מזה שמלת הכלה הכפרית הזאת?? והשל המטאלי הלא קשור הזה שמשתרך לך על יד אחת :( דבר אחד שאני כן אוהבת זה השיער הורדרד שמרענן ומוסיף אור לפנים.




תגובה 1: