יום שלישי, 7 במאי 2013

האם הכוכבים הצליחו במלאכת הפאנק? ארוע הגאלה במט אתמול

אמש נערך נשף המט השנתי בניו יורק, אותו מארחת כבכל שנה אנה ווינטור. נושא האירוע אתמול היה "פאנק - מכאוס לקוטור" ואכן רבות מהכוכבות ניסו לספק ניחוחות של פאנק, לפחות באיפור, בתכשיטים ואקססוריז שהודבקו עליהם ניטים אימתניים (זה לא קצת 2012 כל עניין הניטים הזה?). לרוב במט הכוכבות מרשות לעצמן להעיז יותר, ודווקא הפעם נראה שהרוב הלכו על הבחירות הבטוחות יותר.
בכל אופן, דווקא מנחת האירוע, ווינטור, לבשה שמלה פרחונית אביבית ולא התייחסה כלל לדרסקוד שהיא עצמה הגתה, ולכן לא תקבל ייצוג בבלוג זה.

פלורנס וולש בג'יבנשי


מיומיו: פלורנס וולש לקחה את הפאנק למחוזות גותיים יותר ונראתה נפלא בשמלת קטיפה, עור ופרנזים ארוכים ששיוו לשמלה מראה מאוד לרשים כשפלורנס הייתה מרימה את הידיים.

קיטי: לדעתי ארוע המט הוא המקום להתחפש קצת, להשתחרר ולהינות עם אופנה, ופלורנס שדווקא תמיד עושה את זה, בצבעים עזים וטקסטורות מיוחדות, הלכה הפעם על שחור קצת משעמם שבולע לתוכו את כל הפרטים המיוחדים של השמלה הזאת. בסה"כ לא רע אבל ממנה ציפיתי ליותר.

ג'סיקה אלבה בטורי ברץ'


מיומיו: ג'סיקה אלבה לא כל כך הצליחה לתעל את הפאנק, החתכים בשמלה קצת מוזרים ובסך הכל זה נראה קצת משעמם. בקיצור יצא לה קצת פרווה וממנה ציפיתי ליותר.

קיטי: ג'סיקה לבשה שמלת עור בגוון כחול כהה עם חיתוכי לייזר. בהגדרה זה נשמע כמו משהו פאנק לגמרי. בפועל זה נראה כמו שמלה אלגנטית שאפשר ללבוש לכל אירוע אחר. כדי להוסיף קצת דרמה טרחה אלבה על תסרוקת שמשלבת צמה, שזה כך אני מבינה אמור להיות הטייק שלה ל"מוהוק" ועגילי נחש מיוחדים שמתפתלים סביב אוזנה.

ג'ניפר לופז במייקל קורס


מיומיו: הדוגמא הפרחית מגדילה את ג'ניפר לופז ונראית כאילו קנתה את הבד במחירת חיסול בנחלת בנימין, אפילו האיפור והשיער לא מצילים אותה מהזוועה. אפילו אחת מהשמלות הרגילות שלה (מיני קצר - מחשוף עמוק ושרוול ארוך) היו מתאימות יותר למאורע.

קיטי: ג'ניפר לופז הכי לא נראית פאנק. השמלה הזאת בעיקר מבגרת אותה, נראית פרחית בלי להיות מגניבה, ולי נראה שהעיגולים הגדולים לא ממוקמים נכון- טוב היה אם היו מפוזרים באזור החזה והישבן במקום באזור הבטן שגורם לאיזור להיראות עגול ונפוח כפי שאנו יודעים בבירור שהוא לא. את הדרמה תיעלה לופז לאגף התסרוקת ואיפור העיניים המעושן והמודגש.

היידי קלום במרקסה




מיומיו: היידי קלום פיספסה את זה בגדול ולבשה שמלה לבנה ומכוערת מקטגוריית "אם הכלה". השמלה מרושלת ולא עושה שום צדק עם הגזרה הדקיקה של קלום.

קיטי: לשם שינוי היידי לא חושפת את גופה בצורה מוגזמת, אבל עדיין נותרנו עם השעמום הקולוסלי של השמלה העצובה והמקומטת הזאת.

קמרון דיאז בסטלה מקרטני



מיומיו: קמרון נראית כמו דיונון עיוור, השכמייה בצירוף החגורה מטרידים אותי קשות ובנוסף אני מקבלת חלחלה מלהסתכל לה בעיניים. זה ממש לא עושה לי את זה, האיפור והשיער מחווירים אותה בטירוף וחבל שאנחנו לא יכולים לשזוף את עייננו בגזרה החטובה של קמרון.

קיטי: הבחירה של קמרון היא אחת האהובות עלי על השטיח האדום. הצבע הכחול החשמלי מחמיא כמעט לכל אחת, והגזרה מאוד מיוחדת - חצאית צמודה ושכמיה שהיא הבשורה החמה על מסלולי התצוגות בניכר. חגורת ניטים שחורה מוסיפה לפאנק ולדרמה והופכת את המראה למושלם. הבאסה היא שמהצוואר ומעלה הכל קטסטרופיק- השיער בלונדיני מדי ואסוף בצורה הדוקה מדי שלא מחמיאה לפניה היפות של קמרון. בנוסף, הייתי ממליצה לה ללכת באירועים כאלה עם ריסים מלאכותיים, כי המסקרה על הריסים הקצרים והדלילים שלה יוצרת מראה של גושים לא מחמיאים.

אליסון ווליאמס באלטזורה



מיומיו: אליסון ווילאמס נראית יפה מאוד בשמלה שמזכירה לי קצת כתמי רורשאך, קצת סקסי, קצת פאנקיסטי ובעיקר מקורי.

קיטי: בעיני הלוק הזה הוא מוזר ומפוזר מדי, ובעיקר לא מחמיא כלל באיזור הבטן- זה נראה כאילו התאבד שם חמוס מעופף.

קים קרדשיאן בג'בנשי



מיומיו: קים עשתה טעות קשה ביותר ולבשה טפט פרחוני מכף רגל עד ראש (וכפות ידיים) ובעיקר הזכירה לי נסיונות הסוואה של טנק.

קיטי: קימי החמדמדה הולכת וטופחת ולא מצליחה או לא רוצה למצוא לעצמה בגדי הריון מחמיאים. אז היא ממשיכה להידחס לשמלות צמודות מדי ובמקרה הנ"ל נראית כמו אוהל קרקס פרחוני. מחשוף היה משפר את הלוק הזה בהרבה והופך אותו לפחות חנוק. וקניה נראה כמו כומר, מזה?!

גווינת פלאטרו בולנטינו



מיומיו: גווינית' פאלטרו נראתה משעממת להפליא בשמלה ורודה, מוזרה עם פס שקוף באיזור החזה. הייתי שולחת אותה הבייתה לאכול כנפיים בפינה ולחשוב על הבחירה האופנתית הזו.
קיטי: פלאטרו זוכרת את עצמה בשמלה הורודה בה זכתה באוסקר והחליטה ללכת על זה שוב. אין פה כלום מהפאנק וזה גם לא מעניין במיוחד. העבודה בחיבור שבין הפאנל השקוף לבד הורוד בהחלט מושלמת וראויה לציון.

רוני מארה בג'יבנשי


מיומיו: רוני מארה נראתה מדהים! לדעתי היא היחידה שהצליחה להעביר כמו שצריך את אוירת הפאנק ואפילו בלי שימוש בצבע השחור המתבקש.
קיטי: זה מאוד לא טריוויאלי ליצור חיבור כזה בין הרכות והנשיות של התחרה בחצאית לקווים הישרים והכמעט גבריים של החלק העליון. מארה מצליחה בלוק הזה בצורה מושלמת ויוצרת אינטרפטציה נטולת פגמים של פאנק על השטיח האדום.

ביונסה בג'יבנשי


מיומיו: ביונסה נראתה קצת יותר מדי. אם הייתה נפטרת מהכפפות לפחות עוד הייתי מסוגלת לעכל את זה, אבל כל הליברצ'י הזה ביחד מעורר את רלפקס ההקאה. ביונסה כנראה בילתה יותר מדי בבגדים הזויים במהלך סיבוב ההופעות שלה עד כדי כך שקשה לה להתנער מהתלבושות המגוכחות.

קיטי: האם אלוויס קם לתחייה, עבר ניתוח לשינוי מין והנה הוא עומד לעלות על הבמה בווגאס?? לא ברור מה עובר על ביונסה שבשנה שעברה נראתה נפלא על מדרגות המט, אבל הפעם היא לבושה בשמלה שלא מחמיאה למבנה גופה, לא מגלמת פאנק אלא טראשיות הילבילית, וזהו, לא מוצאת שום דבר טוב להגיד על הלוק הזה.

מדונה בג'יבנשי


מיומיו: מדונה נראית כמו מלכת סאדו פנקיסטית ולא בקטע טוב - אלא בקטע רע. כרגיל מדונה לקחה הכל רחוק מדי תוך כדי ההצהרה: "תראו אותי! יש לי גוף פצצה! וכן אני עדיין מסתירה את כפות הידיים המזדקנות שלי!".
קיטי: נראה שמדונה החליטה להתחפש עד הסוף וחבל, כי הפאה הזאת גם לא מחמיאה לה וגם אין בה מן הפאנק. הלבוש הוא שילוב של מלכת סאדו עם ספרנית פסיכוטית ונעלי ברבי ורודות (!!) ובקיצור - לא יפה, לא מחמיא, לא מתאים לשום גיל ובעיקר לא למלכה האם, שבשנה שעברה נראתה מדהימה בשמלה כחולה של סטלה מקרטני.

ניקי מינאז' בטומי הילפיגר

מיומיו: ניקי מינאז' נראית נורא! זה לא פאנקי, לא מחמיא ולא יפה. השיער והאיפור היישר משנות השמונים והשמלה הזאת  עם הפפיון המעולף מקדימה והחתכים הלא מחמיאים בצדדים גורמים לה להראות גוצה מהרגיל.
קיטי: דווקא ניקי מינאז' שמתלבשת מוגזם ומטורף ביום יום, הגיעה לגאלה בשמלה פשוטה וסטנדרטית. הקשירה של העניבה מתחת לחזה היא אולי ייחודית, אבל לא אתמלא צער אם זו תהיה הפעם האחרונה שאחזה בה.

אן האתווי בולנטינו

מיומיו: כל הכבוד לאן האתווי (השנואה מכל - חשבתם שהיא מתה בתחילת עלובי החיים אבל לא! היא חוזרת לפינאלה!) - את לא נראית יותר כמו ג'סטין ביבר בשמלה! אן ניסתה ללכת כנראה על מראה סקסי ולקחה את זה למראה של " יש בשמלה שלי חתכים במקומות מוזרים ובכלל רואים לי את כל הציצי". אבל מפרגנת על הבלונד.

קיטי: לראשונה, האתווי שנואת נפשנו נראית טוב, ומוכיחה שאנחנו לא סתם נגדה. הבלונד גורם לה להיראות כמו כוכבת ולא הילד המורעב אליו התרגלנו. השמלה מחמיאה לה ומאריכה אותה, היא מיוחדת ובהחלט פאנק.

שרה ג'סיקה פארקר בגילס

מיומיו: שרה ג'סיקה פרקר החליטה להפציץ והעמיסה בקישוט ראש ראוותני, שמלה בפרינט מרשים, שרשרת יהלומים מאסיבית, תסרוקת מורכבת  ומגפי קטיפה משובצות. אוהבים את זה או לא? בכל מקרה זו מהות הפאנק.

קיטי: מבחינתי שרה ג'סיקה היא המנצחת של הערב, זו שהצליחה לגלם את הפאנק בצורה שובבה ומושלמת - השמלה פרחונית והיתה יכולה להיראות אפילו קלאסית אלמלא הוסיפה פארקר בחוכמה את קישוט הראש דמוי המוהוק ואת מגפי הברך הקטיפתיים. ככה עושים את זה נכון!

אלופת האלופות והגרועה שבתחתיות

מיומיו: האהובה עלי היא רוני מארה שלקחה את הפאנק ונתנה לו פירוש מתוחכם ומגניב בלבן. הגרועה ביותר היא ניקי מינאז' שלבשה שמלה ששייכת למקום הלא נכון ולעשור הלא נכון.

קיטי: הטובה ביותר שלי היא שרה ג'סיקה פארקר, שיודעת לשחק עם האופנה שלה, לא להתייחס לעצמה ברצינות רבה מדי והגיעה לתוצאה שהיא גם מחמיאה מאוד, גם מעניינת, ומפיחה חיים חדשים במושג "פאנק"
הגרועה ביותר שלי לערב זה היא ביונסה, שנראית כמו ערסית שיצאה משליטה בקזינו.



2 תגובות:

  1. מרענן ומצחיק. צריכות לכתוב הרבה יותר..

    השבמחק
  2. אחלה בלוג אחלה כותבות משעשע מאוד
    מי אתן קיטי ומיויו?

    השבמחק