יום חמישי, 10 בינואר 2013

האופנה של טקס הפיפלס צ'ויס 10/01/2013

אתמול נורתה יריית הפתיחה לעונת הטקסים בעולם - טקס ה Peoples Choice awards 2013

זה הרגע שציפינו לו כדי לפתוח בבלוג ביקורות האופנה שלנו!

מה שנראה אתמול על השטיח האדום היה מאוד מגוון, אבל אפשר לומר שהטרנד הבולט ביותר הוא של נעליים מטאליות- זה הפריט שחייבים בארון בחורף הנוכחי!



מימין- ג'ניפר אניסטון בשמלת עור שחורה של כריסטיאן דיור, משמאל קייטי פרי בשמלת ולנטינו 

מיומיו:
אניסטון מפשלת עם שמלה שנראית כמו גיבוב של שאריות מפנצ'ריה. הייתי שמחה לראות אותה במשהו צבעוני יותר. 
קייטי פרי עברה לאחרונה טרנספורמציה שאני אישית לא אוהבת ולא חושבת שמתאימה לאופי שלה. מראה ה"הלכתי לאסוף פטריות ביער" מותיר אותה דודתית משהו.

קיטי מוסיפה: אניסטון ניסתה הפעם גזרה חדשה, עם חצאית רחבה אבל הניסיון הזה נכשל טוטאל ומותיר אותה נראית מרושלת ורחבה בהרבה ממה שהיא באמת. 
סנדלי הרצועות העדינים לא מתאימים לכל גיל ומוטב לאניסטון לנסות נעליים סגורות יותר. לגביי קייטי פרי- היא הלכה הפעם על סגנון "רוסי כפרי" שאני מאוד אוהבת, אבל לא בטוחה שהוא מתאים לשטיח האדום. אולי לארוחה עם ההורים במסעדה.


מימין- ג'וליאן הף בשמלה של טוני וורד ומשמאל רומר ויליס באליס&אוליביה

קיטי:
שתי הנערות מדגימות את הטרנד המנצנץ וג'וליאן גם משלימה אותו עם נעליים מטאליות והתוצאה מהממת! השמלה נראית כמו פתיתי שלג באפילה, נסיכותית ופייתית ומתאימה לגזרה שלה. גם וויליס כאן באחת ההופעות המוצלחות ביותר שלה עד כה, ואפילו לא שמים לב לסנטר.

מיומיו:
ג'וליאן נראית רעננה וצולחת את הטרנד המנצנץ בניגוד לשאר חברותיה לשטיח. השמלה מחמיאה לגזרתה ולא נופלת לקטגוריית שמלות של טקסי יופי קיטשיות. כמובן מסכימה עם קיטי שהנעליים המטאליות סוגרות את הפינה.



נעמי ווטס בשמלה של אלכסנדר מקווין
מיומיו: אני מתרגשת מאוד להודיע שנעמי ווטס עזבה את בית האבות שנידב לה שמלות בזמן האחרון והחליטה להראות את גזרתה הדקיקה בשמלה מדהימה וסקסית ביותר!
קיטי: הטרנד של הפאנלים השקופים שמחזיק שמלות בלתי אפשריות מתחיל להימאס, אבל הפעם זה בהחלט יצא מוצלח, הפאנל תואם את גוון עורה הצח של ווטס והיא נראית עדכנית ומגניבה.



היידי קלום בג'וליאן מקדונלד וג'ניפר לורנס בולנטינו סתיו 2012


מיומיו: היידי, היידי, היידי... הבנו שאת במשבר ה"נפרדנו ועכשיו אני אראה לו מה הוא מפסיד" אבל ההדרדרות שמלאה בשמלות וורסצ'ה ודומייה מזעזעת אותנו קשות! כנציגת פרוייקט מסלול ופרידת האאופ-וידרזיין אנחנו מצפות ליותר סטייל.
ג'ניפר לורנס אימצה לעצמה שמלת "הדודה של הכלה שעדיין לא התחתנה ומחפשת סטוץ בגיל 50" שכוללת מחשוף רגל, גזרת עטלף, קישוטים מנצנצים ותוספת בד שקוף מיותרת. אני לא כל כך יודעת איך לעכל את זה במיוחד לאחר הבחירות האופנתיות המוצלחות שלה בשנה האחרונה. חבל שבחורה צעירה, יפה עם גוף מושלם נפלה עם לוק דודתי.
קיטי: היידי, בתור אחת שנפרדה מבעלה ואף בוגדת בו בפומבי, הייתי מצפה שלהיפך, תפגין צניעות, אך זו הולכת בדרכה של קריסטן סטיוארט וחושפת את גופה ככל האפשר. מסכימה עם מרשמלו, די לסטייל אלנבי! בנוסף, השמלה הזאת מעוותת את פרופורציות גופה וגורמת לה להיראות חסרת מותניים לחלוטין. לגבי ג'ניפר לורנס, שאני כה אוהבת, אני לא מצליחה להבין את הסמרטוט האמורפי הזה. מוזר מאוד. אם זה היה קצת יותר ארוך זה היה מהווה שמלת "אם הכלה" מושלמת לחתונה בבני ברק.




אמה ווטסון בגופיה וחצאית של פיטר פילוטו ונעליים של טביתה סימונס

קיטי: אמה ווטסון ניסתה ללכת על שמלה מגניבה, עם חיתוכים גאומטריים משוכללים אבל זה נראה כמו בלאגן חם. השמלה המקורית היתה ארוכה יותר ואיזנה את הטירוף של החיתוכים שהולך למעלה ומוטב היה לא לקצר אותה (מה הענין עם הסטייליסטיות המקצרות??). גם השיער סתמי טוטאל. הדבר הטוב היחיד בהופעה הזאת הן הנעליים, שהן גם עדינות וגם סאדו מאזו בו זמנית.

מיומיו: לרגע חשבתי שהולכתי שולל ונתקלתי בתמונה של אמה ווטסון מגיל 14 אך לא ולא, הפשניסטה שקצצה את מחלפותיה בנסיון להשאיר את הרמיוני בעברה, אימצה איפור ותסרוקת שמחזירים אותי בגלי נוסטליה לסרטי מתבגרים של שנות התשעים ועל הכאב ראש שהיא עטתה על עצמה בכלל אין מה לדבר.



מורנה בקרין במחוך ומכנסיים בגזרה רחבה של דונה קארן וסנדרה בולוק בשמלה של וורה וואנג

קיטי: מורנה בקרין זו, אין לי מושג מי היא, ולאור מה שהיא לבשה גם לא ממש בא לי לברר. מתאים לארוחת ערב על החוף בעת ירח דבש. שיעמומון. סנדרה בולוק מצידה הצליחה להרוס שמלה של וורה וואנג, בעלת אורך לא ברור ועוד הוסיפה חטא על פשע כשניסתה לעורר את העסק עם נעליים ורודות שלא קשורות לכלום וממש לא יוצרות את אפקט המגניבות המצופה. חוץ מזה, מה העניין עם השיער המעוך הזה מאן?

מיומיו: מורנה.... אממממ. אם אני מסתכלת מהמותן ומעלה אני די מחבבת את הלוק הרענן אבל מכנסי ה"סבתא שנסעה לנופש בים המלח" לגמרי הורסות את המעט שכן הצלחתי לסבול. סנדרה בולוק חטאה בשמלה מצ'עממת באורך לא נכון שלגמרי מקצר לה את הרגליים, לכל העסק הזה היא ציוותה שפתון בוהק מדי ונעליים מכוערות בצבע תואם.




פריס הילטון

קיטי:
אני אוהבת הדפסים וגם הייתי לובשת את השמלה הזאת, אבל על פריס זה נראה לא קשור לאישיות שלה ולא מחמיא באופן כללי. מה שרוצח את זה סופית הן נעלי הפלטפורמה זמש הכחולות האלה. הכי מחריד ולא מעודכן. מוטב היה שתלך על הטרנד המטאלי.
מיומיו: פריס ניסתה להראות קצת יותר אלגנטית מהרגיל ולכן אתן לה קרדיט על הנסיון. השמלה הייתה יכולה להראות הרבה יותר טוב אם הייתה צרה יותר באיזור הירך ונעלי הזמש היו מוחלפות בסנדל עקב נועז יותר.


מימין- טיילור סוויפט בשמלה לבנה של ראלף לורן, משמאל- בריטני סנואו במריה לוסיה הוהאן
קיטי: טיילור סוויפט נראית סופר מתוחכמת ורעננה אחרי הפרידה המתוקשרת שעברה לאחרונה. שמלה עם מחשוף כ"כ עמוק מתאימה רק לבנות שטוחות חזה שכמותה. בריטני מרפי הזכורה לטובה מהסדרה "חלום אמריקאי" גם היא במחשוף עמוק על ציצים קטנים, אבל האורך הלא ברור סתם מבאס ולא מחמיא כמעט לאף אחת. הנעליים והקלאץ המטאלי משלימים את ההופעה הרעננה.

מיומיו: אני שמחה מאוד לראות שטיילור סוויפט מנסה לוק שונה מהרגיל ולהנאתי החביאה את הפוני השנוא עלי. השמלה מחמיאה לה מאוד והיא נראית סקסית ולא סליזית כיוון שהמרפסת שלה סולידית.
בריטני סנואו הלכה על הטרנד החרוש ביותר של החתכים שנראה עליה טוב אבל אני מסכימה עם קיטי שאורך השמלה עושה לה עוול.



ליאה מישל באלי סאאב


קיטי:
מי יכול היה לחשוב שאפשר לגרום לשמלה של אלי סאאב להיראות כ"כ זולה?! ליאה מישל ממשיכה עם הקטע של -"רזיתי! תראו איזה כוסית אני" המעצבן שלה. השמלה היתה נראית הרבה יותר טוב אם היתה נלבשת כפי שיועדה להיות - באורך עד הברך ובשילוב חגורה דקה שמאוד חסרה. לא מתה על הנעליים האלה.

מיומיו: ליאה מישל דוחקת כרגיל את גבולות הטעם הטוב ומצליחה להראות טראשית בשמלה של אלי סאאב. התסרוקת בכלל לא מתאימה ואפילו הנעליים החביבות לא מצילות את המצב.

זהו להפעם, ניפגש שוב ביום ראשון עם כל האופנה של טקס גלובוס הזהב!!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה