יום שני, 23 בפברואר 2015

אוסקר 2015 - חתונה לבנה

הטקס של כל הטקסים הגיע סופסוף, ואנחנו צפינו בתאווה לראות את מה שיוגש לפנינו על השטיח האדום!
מה שראינו לא היה מחזה מלבב במיוחד.
מסיבה לא ברורה, אחרי שהתאמנו הכוכבות בשלל טקסים מקדימים ואף עשו מלאכת התלבשות יפה ומוצלחת, לפתע דווקא באוסקר, אכזבו רבות מהן עם שמלות מטופשות עד מאוד.
השטיח האדום התמלא אתמול שמלות לבנות וחתונתיות, וניתן לציין גם את השפתיים המדוגשות בגוונים אדומים בוהקים, ואת שבילי האמצע שרבות מהכוכבות סידרו לעצמן, וחבל כי זה מאוד לא מחמיא.
הבא נתחיל!

הגרועות:


לופיטה ניונגו בקלווין קליין

קיטי: לופיטה, אשר היתה נערת הזהב בעונת הטקסים הקודמת, מתחילה לפשל כעת. אמש, על השטיח האדום  היא הפציעה בשמלה לבנה של קלווין קליין, שמרוב ניסיון להיראות מיוחדת עם רצועות הפנינים הכבדות סביב הצוואר, נראית בעיקר מתאמצת, כבדה ומעייפת. הצבעים הבוהקים מחכים לשובך לופיטה הקטנה!

מיומיו: לופיטה בחרה בשמלה שסופר לא מחמיאה לה, הצווארון המגושם שעמוס בפנינים במחשוף קולר רק מדגיש את כתפייה הרחבות והשריריות וכן את החזה הפצפון שלה. לצערי מזכירה לי מאוד שרירניות שמנסות להיות סקסיות בבקיני.

ג'ניפר לופז באלי סאאב

קיטי: אלי סאאב הוא מעצב החלומות, ג'ניפר נראית לרוב חלומית, אבל משום מה החיבור בין השניים לא עובד. ג'ניפר בחרה הפעם בשמלה יותר רכה ונשית מהסגנון הסקסי הידוע שלה, ומה לעשות שג'ני נועדה להישאר בבלוק ולא לצאת למחוזות המידלטוניים האלה. אני לא אוהבת את החצאית הנשפכת עליה, וגם הצבע לא מחמיא כלל.

מיומיו: בדרך כלל ג'ני יודעת לדבוק בגזרה שעובדת לה הכי טוב אבל כנראה נמאס לה כבר והיא החליטה לגוון דווקא בשמלה נסיכותית. הגזרה גורמת לה להראות גוצה והצבע פשוט נבלע בגוון העור שלה ונראה משעמם. את הציצי המעוך היה אפשר להשאיר בבית.

ליידי גאגא באזדין אלייה
קיטי: המאורסת הטרייה ליידי גאגא צצה לה על השטיח האדום בשמלת טראש דה דרס איומה במיוחד, עם פתחי שרוולים עצומים שגורמים לחזה שלה להיראות כמו סוג של מערוך אמורפי. מה שנקרא לאורך הים אין גלים.
ההצהרה האופנתית הביזארית של כפפות הניקוי היא כנראה מחווה לכפפות שלבשה אשתו הטרייה של קלוני בטקס האחרון. חבל כי על שתיהן זה נראה מגוחך. חידלו בנות! לי זה בעיקר מזכיר כפות של חתול במגפיים.

מיומיו: מליידי גאגא הייתי מצפה ליותר. במקום או לקחת את התלבושת לקיצוניות הידועה שלה או ללבוש שמלה יפה ומחמיאה, היא נתקעה באמצע. מצד אחד השמלה די משעממת ואין לה סטייטמנט של ממש אפילו עם השרוולים המוזרים, מצד שני הכפפות סנו האלה לא מרימות את המראה ומבחינתי אין פה שום קריצה אלא תחפושת סינדרלה במנוסה מהשירותים. האיפור והשיער מבגרים מאוד ודודתיים לצערי.


מימין: קייט בלאנשט בג'ון גליאנו. משמאל: ג'וליאן מור בשאנל
קיטי: קייט בלאנשט המהממת משום מה לא קיבלה את המזכר לגבי קוד הלבוש הלבן, והגיעה שונה מכולן בשמלה שחורה וסתמית. כדי לא לצאת לגמרי לא משקיעה היא ציוותה לעסק שרשר זוועות שכפי הנראה נרכש במבצע סוף העונה בטופ טן. ג'וליאן המהממת שזכתה אמש באוסקר הנכסף, פישלה למרבה הצער בגזרת המלבוש. כאילו באמת מה זה אמור להיות התכריך חסר הצורה הזה עם הלכלוכים האמורפיים?!

מיומיו: קייט בלנשט הולכת על בטוח באנסמבל השחוק של שמלה מונוטונית ומחרוזת טורקיז כשבדרך כלל היא מפציצה בטקסים כאלה. ג'וליאן מור נראית כאילו היא לובשת כיסוי ראש ממש ארוך של חרדיות מבני ברק. ממש בא לי לתלוש את העיגולים/ פרחים המזוויעים האלה דרך המסך.


סקרלט ג'והנסון בוורסצ'ה
קיטי: סקרלט האהובה, אך זה חזרה מחופשת הלידה ונראה שגופתה המהממת לא נפגמה כלל (אם כי נראה שמחוך אימים פועל שם את פעולתו). עם זאת, מבחינת המלבוש נראה שההורמונים שיבשו עליה מעט את דעתה וכך בחרה בשמלה בגוון שיאה יותר לגמד אירי שאיבד דרכו. את השמלה קישטה סקרלט עם שילוב משונה של ספק שרשר ספק צעיף פרנזים באותו גוון, שחונק את המראה הזה טוטאל, ולא סיימה בכך אלא הוסיפה תסרוקת זוועות  שכנראה היתה אמורה להוסיף אדג' ללוק המפוהק, עם פוני שמסורק בצורת גל שמתרחק מהחוף, והופך את הפנים למלבניות ולא מחמיא לאף אחת!

מיומיו: סקרלט חייבת לדעת שבחורה זעירה בגודלה לא יכולה להעמיס שרשרת כבדה שכזאת מול התסרוקת הקצרה והמכוערת שגורמת לראשה להראות קטן. הגזרה של השמלה ממש מיושנת ונראית קשיחה ביותר כנראה כדי להחביא את המחטב שיחזיק הכל במקום.



מימין: גווינת פאלטרו. משמאל: ניקול קידמן בלואי ויטון
מיומיו: את גווינית אני לא ממש אוהבת. זה לא עוזר שהיא לבושה בשמלה שהייתי יכולה לראות בה את ג'יין פונדה. אווך והפרח הגועלי הזה.... מה יהיה. ניקול קידמן החליטה לגנוב שמלה של מארחת במסעדה סינית והביאה איתה את התיבה הקסומה הקטנטנה שבה היא מחזיקה את ליבה של שלגייה כסגולה לשימור הנעורים.

קיטי: גווינת המרגיזה אוהבת להגיע לאוסקר בשמלות בורוד בייבי (כנראה מאז זכתה בפסלון עבור תפקידה ברומיאו מאוהב). השמלה הפעם מתהדרת בגזרת 80' שהיה עדיף שלא תועלה באוב, גורמת לגופה להיראות יותר שטוח וטרפזי ממה שהוא, והיה עדיף אם היתה לובשת אותה בגזרה שהופיעה על הראן ווי, עם פרו פרו דו כיווני. ניקול שגם היא ידועה כמלכת השטיחים גם כן הצליחה לפשל אמש, ובצורה קולוסאלית ממש, השמלה נראית כמו מה שמצפה לנו בחנויות בפורים. סמרטוט מנצנץ עם תפירה מינימלית וחגורה לא קשורה. למה התחפשת?

טוטוטוטוטו הטובה היחידה:

אמה סטון באלי סאאב

קיטי: אמה סטון היתה היחידה שהצילה את הטקס אתמול מגרעונו האופנתי. להבדיל מג'ניפר לופז שגם לבשה את אלי סאאב, אמה יודעת ללבוש כל מעצב, וגם בשמלה בצבע נזלת זרחני היא מצליחה להיראות זוהרת, מיוחדת ולא קלישאתית. סטון היא נערה ללא גירעון!

מיומיו: נכון שיחסית לחברותיה לשטיח האדום אמה סטון נראית הכי טוב אך עדיין הצבע מחוויר אותה מאוד ועבודת הרקמה מזכירה לי טחב מנצנץ. הייתי מעדיפה לראות אותה בצבע בולט וצעיר יותר.

סיכום

מיומיו: הטובה שלי היא אמה סטון וזה באופן יחסי כאמור. בין הגרועות היה קשה לבחור כי הן באמת היו הרוב השולט אך אבחר בלופיטה שבדרך כלל אלופה בלוקים מנצחים ומיוחדים אך הפעם הייתה זו נפילה קשה.

קיטי:
אמה סטון היא המנצחת הגדולה של הטקס. הגרועה שלי היא ליידי גאגא, במראה לא מחמיא, מתאמץ ולא מצחיק.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה